Ledig stilling som KUNDEMOTTAKER hos K. Simonsen Storbilsenter AS

K. Simonsen Storbilsenter AS ble etablert i 2012 og er et søsterselskap av K. Simonsen Transport AS. Vi utfører reparasjon og service av alle typer tunge kjøretøy, PKK, traktor og storbilvask. Og vi er et uavhengig verksted for service, reparasjoner og EU-kontroll av store kjøretøy, lastebiler og buss. Totalt er vi 14 engsjerte ansatte, har et godt arbeidsmiljø og omsatte i 2019 for 15,7 milloner.

 

Vi har nå ledig ei viktig og utfordrende stilling som

KUNDEMOTTAKER

for snarlig tiltredelse.

ANSVAR

Som KUNDEMOTTAKER vil du i det daglige ha ansvar for vårt kundemottak som tar imot kunder og oppdrag, prioriterer og koordinerer produksjonen på vårt verksted. Dette innebærer at du skal samhandle godt med verksmester og delelageransvarlig for å planlegge og gjennomføre produksjonen på en mest mulig hensiktsmessig og effektiv måte. Sammen med mekanikerne er dere ansvarlige for effektivitet og kvalitet. I samarbeid med verksmester skal vår kundemottaker sørge for god oppfølging av våre kunder og samarbeidspartnere, planlegging og gjennomføring av ordrer og oppfølging av mekanikerne.

ARBEIDSOPPGAVER

  • Profesjonell kundehåndtering og oppfølging
  • Ta imot kundehenvendelser, både på e-post, tlf og over disk
  • Følge opp kundene
  • Planlegge og organisere arbeidshverdagen til de på verksted
  • Drifte mekanikergruppen effektivt
  • Klargjøre ordrer til fakturering
  • Lage pristilbud
  • Være med på å gjøre kundene fornøyde
  • Gjennomføre andre relevante oppgaver for å sikre den daglige drift
  • God kommunikasjon med delelager og verksmester

KVALIFIKASJONER

  • Gjerne ha erfaring som kundemottaker
  • Håndtere det å jobbe i et hektisk miljø
  • Bakgrunn som mekaniker og/eller lastebilsjåfør er en god fordel samt ha litt kjennskap til verksteddrift
  • Ha gode PC-kunnskaper
  • Beherske norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig

PERSONLIGE EGENSKAPER

  • Løsningsorientert og svært serviceinnstilt
  • Strukturert, ryddig og god til å planlegge
  • God til å holde roen og oversikten når oppgaver og kunder står i kø
  • Godt humør, omgjengelig og flink med alle typer kunder
  • Må være god til å jobbe selvstendig, men også i team
  • God til å ta initiativ, planlegge og prioritere oppgaver
  • Flink til å kommunisere både skriftlig og muntlig
  • Har oversikt og er dyktig til å håndtere flere ting samtidig
  • Du har stor arbeidskapasitet og trives i en hektisk hverdag
  • God relasjonsbygger med lederegenskaper som evner å motivere og begeistre teamet ditt
  • Du har god ordenssans og stå på vilje
  • Behandler alle med respekt, er profesjonell og har gode holdninger

VI KAN TILBY

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver og utfordringer
  • Godt arbeidsmiljø med ordnede forhold i en framtidsrettet bedrift
  • Dyktige og profesjonelle kolleger med godt humør
  • Fast 100% stilling
  • Gode betingelser
  • Kurs og tilpasset opplæring
  • Gode utviklingsmuligheter både faglig og personlig

Har du spørsmål til stillingen som KUNDEMOTTAKER er du velkommen til å ta kontakt med

Daglig leder Camilla Simonsen på mobil 924 86540, e-post camilla@kurtsimonsen.no

Eller vår rekrutteringsrådgiver Hugo Magne Kjelseth på mobil 915 33450, e-post hugo@kjelseth.no

Velkommen med din søknad og CV på e-post til: hugo@kjelseth.no

Eller du kan søke via stillingsannonsen vår på karriere.no

Søknadsfrist 6. desember 2020