*** Kvæfjord Eiendom AS søker Daglig leder

Kvæfjord Eiendom AS ble etablert i 1991 og er 100% kommunalt eid av Kvæfjord Kommune. Selskapet ble etablert i forbindelse med Ansvarsreformen i 1991, da mange av beboerne valgte å bli boende i Kvæfjord etter nedleggelsen av Trastad Gård. Kvæfjord Eiendom AS ble etablert for å ivareta store deler av bygningsmassen og leietakere – både private og kunder innen næring/offentlig virksomhet.

I 2021 har selskapet utleie av mer enn 120 boliger og næringsbygg i alle størrelser. I tillegg leier vi ut en gymsal og svømmebasseng, samt at vi driver fjernvarmeanlegg, drift og tilsyn av kommunens varme- og ventilasjonsanlegg.

     

Selskapet har 10 ansatte innenfor ulike byggtekniske fag og er inne i en spennende og positiv utvikling med Prosjekt «Nye Trastad» og mange andre utviklingsprosjekter som det jobbes svært godt med. Stillingen som Daglig leder har i en periode blitt løst ved at vår Økonomisjef har fungert i stillingen.

Han trapper ned og går tilbake til jobben som Økonomisjef og vi lyser ut stillingen som

DAGLIG LEDER I KVÆFJORD EIENDOM AS

*** Denne stillingen er nå besatt og Tore Johansen har startet i jobben som ny Daglig leder. Vi GRATULERER!

Arbeidsoppgaver

  • Daglig ledelse av selskapet
  • Resultat og budsjettansvar for selskapet
  • Samspille godt med den kommunale ledelsen i Kvæfjord kommune
  • Holde god kontakt med brukere og leietakere av selskapet
  • Være relasjonsbygger i forhold til eiere og leietakere

Kvalifikasjoner

  • Ledererfaring fra offentlig/og eller privat virksomhet
  • Høyere utdanning innen økonomi, ledelse og/eller byggtekniske fag
  • Relevant ledererfaring kan kompensere for manglende høyere utdanning
  • Kjennskap til offentlig og kommunal virksomhet
  • Nettverk innen næringsliv, det offentlige, investorer

Personlige egenskaper

  • God til å motivere og inspirere ansatte og samarbeidspartnere
  • Skape gode relasjoner og utpreget lagspiller
  • Strategisk og operativ kompetanse og ferdigheter
  • Nytenkende, innovativ og mulighetsorientert
  • Ryddig, profesjonell og med stor arbeidskapasitet

Vi kan tilby

  • En svært interessant og utfordrende lederjobb i et kommunalt eid selskap
  • Motiverte og engasjerte medarbeidere, et godt arbeidsmiljø
  • Et lokalsamfunn, eierkommune og styre i selskapet som er engasjert og interessert
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Vi er behjelpelig med å skaffe bolig

For nærmere informasjon om stillingen som Daglig leder, ta kontakt med vår rekrutteringsrådgiver Hugo Magne Kjelseth i Kjelseth Consulting på mobil 91533450, styreleder Bendiks Harald Arnesen på mobil 992 64235, eller økonomisjef/fungerende Daglig leder Per Mikal Eriksen på mobil 906 88025.

Søknad og CV sendes via annonsen på finn.no som du finner her

Søknadsfrist mandag 25. oktober – velkommen med din søknad!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *