Fagerhaug Maskin AS søker engasjert og dyktig kontormedarbeider

 

KONTORMEDARBEIDER TIL FAGERHAUG MASKIN AS

Fagerhaug Maskin AS ble etablert i 2009 av brødrene Simon og Vegard Pedersen og kan i år feire 15-årsjubileum. Navnet “Fagerhaug” kommer fra gården brødrene er vokst opp på. Siden 2009 har bedriften utviklet seg veldig positivt med stor vekst, og fikk utmerkelsen Gaselle-bedrift både i 2018 og 2019. Bedriften har i dag 15 ansatte og tar på seg oppdrag i Sør-Troms og Nordre Nordland. Selskapet tilbyr tjenester i hovedsak innenfor profesjonelt skogbruk, i tillegg tilbyr dem tradisjonelle grunnarbeider for bolig- og næringsbygg, samt bygging av infrastruktur. De har solid kompetanse og ressurser innen tomtearbeid, anleggsteknikk, linjebygging, landmåling og skogbruk.  Selskapet er også en godkjent lærebedrift i anleggsmaskinførerfaget og skogfaget.

På grunn av økt aktivitet har vi behov for å styrke vår administrasjon og søker derfor etter

KONTORMEDARBEIDER

i 100 % fast stilling

Vi ønsker oss en engasjert, ryddig og ansvarsfull medarbeider, som skal sørge for at vårt kontor og administrative oppgaver videreutvikles og blir ivaretatt på beste måte. Den vi ansetter skal være «limet i organisasjonen», som både har oversikt og kontroll på våre administrative rutiner, god dialog med vår daglige leder, avdelingsledere, våre ansatte ute på oppdrag, kunder og leverandører/samarbeidspartnere. Dette er en nyopprettet stilling, hvor den som får jobben også får muligheten til å påvirke ansvar, oppgaver og innhold i stillingen.

 

Viktigste arbeidsoppgaver:

  • Følge opp vårt HMS, HR og kvalitetsarbeid
  • Bistå i forbindelse med ISO-sertifisering og kompetansekartlegging/oppfølging
  • Bistå daglig leder med å utarbeide korrekt fakturagrunnlag
  • Oppfølging av personal, korrekt timeføring og utarbeide lønnsgrunnlag
  • Sørge for gode rutiner og orden i det administrative arbeidet på kontoret
  • Sørge for at inngående telefoner blir besvart og våre kunder blir ivaretatt
  • Øvrige oppgaver tilrettelegges ut fra erfaring og kvalifikasjoner
  • Annet forefallende kontorarbeid ved behov og kapasitet

 

Vi ønsker at vår nye kontormedarbeider har følgende kvalifikasjoner og egenskaper

  • Utdanning innen kontor og administrasjon på videregående/Høgskolenivå
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
  • Engasjert, omgjengelig og lett å samarbeide med
  • Ryddig, strukturert og punktlig
  • Behersker pc som arbeidsverktøy og MS Office pakken
  • Er opptatt av utvikling, positiv til endring og forbedring
  • Gjerne kunnskap og erfaring fra regnskapsarbeid/kontor og administrasjon
  • Setter sin ære i å være ryddig i arbeidet og liker at det er orden på kontoret
  • Åpen, ærlig og tydelig i kommunikasjon, både internt og eksternt
  • Godt humør, glimt i øyet og bidrar til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Ordnede arbeidsforhold, uformelt og trivelig arbeidsmiljø
  • Mulighet til å være med å utvikle et solid selskap i vekst
  • God pensjonsordning og konkurransedyktig lønn
  • Vi legger til rette for god opplæring og kursing etter behov

 

Ønsker du mer informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med;

Rekrutteringsrådgiver Hugo Magne Kjelseth, mobil 915 33450.

Søknadsfrist mandag 19. februar 2024

Velkommen med din søknad via søknadsportalen på finn.no! SØK HER PÅ FINN.NO

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *